blackstar
killthebloodyredprinceofdeath:

supernatural-who-lock:

shadows-of-a-fallen-angel:

fully-baked:

This nigga just copped a super Mario star he invincible af nah but forreal tho somebody explain this

Metallic silver coating, does rainbow effect thing when passing lights

thank you car side of tumblr

no its actually a prismatic paint job

I’m sticking with the Super Mario invincible star explanation 

killthebloodyredprinceofdeath:

supernatural-who-lock:

shadows-of-a-fallen-angel:

fully-baked:

This nigga just copped a super Mario star he invincible af
 nah but forreal tho somebody explain this

Metallic silver coating, does rainbow effect thing when passing lights

thank you car side of tumblr

no its actually a prismatic paint job

I’m sticking with the Super Mario invincible star explanation 

Black is beautiful. White is beautiful and every other color in between is also beautiful. :)
Anonymous

odinsblog:

afrogrrrlxvx:

jayjsupremacy:

lookatthewords:

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

I dunnoooo I think you already know that “White is beautiful” don’t you?

Or will it shatter your beauty if I recognize mine?

WELL DAMN

Perfect.

Straight up dedicating this post to allergictofeeling who so exemplifies this post by reblogging a post about Nicki Minaj  image then tagged it “no need to play the race card

please keep your self centered ignorance, micro-agressions and derailing all to yourself

afrochromatic:

cunt-lyfe:

sangoireseussian:

aestheticrequiem:

the-goddamazon:

accras:

thescowlingdaedreemha:

Michael Jai White

Wow, what?

Petition to make him play T’challa?

Ill take three to go.

PLZ

the bolded

he’s too old to play t’challa.

Hmmm…he doesn’t look his age. Maybe I need to see him closer 

afrochromatic:

cunt-lyfe:

sangoireseussian:

aestheticrequiem:

the-goddamazon:

accras:

thescowlingdaedreemha:

Michael Jai White

Wow, what?

Petition to make him play T’challa?

Ill take three to go.

PLZ

the bolded

he’s too old to play t’challa.

Hmmm…he doesn’t look his age. Maybe I need to see him closer 

shannongoodpress:

Michelle Obama Honors Janelle Monae At Grammy Luncheon

published on July 18 by Shannon

First Lady Michelle Obama delivered the keynote address at the Grammy Museum’s Jane Ortner Education Awards Luncheon Wednesday on the importance of arts education in our school system. She was also there to honor singer Janelle Monae for her mentorship with young students through the Grammy Museum’s educational efforts. The six-time Grammy nominated singer was honored along with teacher Sunshine Cavalluzzi.

As she honored Monae, Mrs. Obama spoke about the importance of the arts in education to the our children, while adding that an expansion of the program is needed so that every child is involved.

“Engagement in the arts can unlock a world of possibilities for our young people. … For many young people, arts education is the only reason they get out of bed in the morning,” Michelle said (via the Los Angeles Times). “Just like Janelle, they go to school each day because there’s an instrument they want to play, a musical they want to perform in, a painting they are dying to finish. So then once they arrive in those classrooms, that’s when we can teach them something else, like math and writing and science. That is the power of the arts for so many of our young people.”

Janelle Monae also gave a moving performance at the event.

images courtesy of Getty

eaudrey35:

leafwhirlwind:

Very important

Yes. This important that AA kids get to see AA super heros.

eaudrey35:

leafwhirlwind:

Very important

Yes. This important that AA kids get to see AA super heros.

teacupnosaucer:

neptunain:

heteronormativity for dummies or, “why homophobes aren’t the only problem”

You will not believe the shit I get for correcting people when they talk about my daughter like this. Just stop fucking assigning sexualities to babies jfc straight people

I’m fully dressed, heels and all, supposed to be out but

I’m lying on my bed…going through my “throne” tag 

http://be-blackstar.tumblr.com/tagged/throne

Why “throne?” 

When the pants fit like that, when the seams are hanging on for dear life…

…and other choice places

jcoleknowsbest:

redbellied-piranha:

psl:

redbellied-piranha:

psl:

redbellied-piranha:

psl:

blackgeologist:

psl:

a younger Idris. Nobody was ready for all that matured beauty that was to come

He could choke the shit out of me.

😂 your thirst tactics know no bounds you straight worse than
redbellied-piranha

He’s not all that to me meh

coz you a blind fool

Nah he just not my TYPE

Idris is EVERYONE’s type

…except for BLIND FOOLS

He make my pussy drier than the Sahara

You goin to hell…

I don’t see a problem here…just better chances. 

carpeumbra:

kittengrin:

kittengrin:

carpeumbra:

kittengrin:

carpeumbra:

Fifty Shades of Domestic Abuse

50 Shades of Damaging Stereotypes 

Fifty Shades of Wanna Guess How Many People Will Be Hospitalized Due To Flesh Wounds From Improper Knots After The Movie?

50 Shades of Glorified Abuse

50 Shades of Kidney Damage from Incompetent Crop Use

Fifty Shades of Pathological Violence Due To Past Trauma Isn’t Kink

erisandkallisti:

be-blackstar:

seekthetruthislam:

Yesterday all Christian denominations in Jerusalem held a joint mass for Gaza. All the priests wore Palestinian scarves. Little known fact - not all the Gaza dead are Muslims. Christians also are under siege.

Coptic, ? , Catholic What denomination is the man in the middle representing? 

Eastern Orthodoxy

Ahh…thanks. I didn’t know there was an Eastern Orthodoxy presence there.

erisandkallisti:

be-blackstar:

seekthetruthislam:

Yesterday all Christian denominations in Jerusalem held a joint mass for Gaza. All the priests wore Palestinian scarves. Little known fact - not all the Gaza dead are Muslims. Christians also are under siege.

Coptic, ? , Catholic 
What denomination is the man in the middle representing? 

Eastern Orthodoxy

Ahh…thanks. I didn’t know there was an Eastern Orthodoxy presence there.